مادستان-removebg-preview

برترین های جشنواره «جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت» در همدان معرفی شدند

مادستان _ برترین های جشنواره جوانان برتر با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" روز یکشنبه طی مراسمی با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار و تنی چند از مسوولان اجرایی استان همدان معرفی شدند.

به گزارش مادستان به نقل از خبرنگار ایرنا در این مراسم که به میزبانی موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، از ۳۰ جوان برتر استان در ۱۰ حوزه مختلف تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مراسم گفت: این جشنواره بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان در قالب یک کارگروه انجام شده و کارنامه عملکرد هر یک از جوانان در شورای داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

علی حقیقی افزود: جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت با هدف توسعه ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار شد.

وی اضافه کرد: این جشنواره در ۱۰ سرفصل برگزار و ۱۸۹ نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت ۶۴ داور در تهران به بررسی آثار پرداخته و ۳۰ برگزیده را اعلام کردند.

در این مراسم از علیرضا صفاریان، محمد داوریان و مهدی برنده در بخش قرآن و خادم اهل بیت(ع)، از دیانا حیدری، حامد پری زاده و سید میثم حسنی در بخش فیلم، از امیر علی سلیمانی، ریحانه نوری و سید ابوالحسن صباح حسینی در بخش ادبیات، از حامد چهاردولی، جواد کرمی و مجتبی اسماعیلی در بخش کارآفرینی، از مهرداد مرادی، میلاد سوری و میلاد جباری در بخش ورزش تجلیل شد.

همچنین در این آیین بهنام محمدی، علی ایزدی و حمید یادگاری در بخش فعال جهادی، علی معتبرنیا، وحید علی نجیمی و میثم ترکمان در بخش فعال اجتماعی، امید پوره ئی، میلاد فراهانی علوی و مهدی عرب زاده در بخش دانش بنیان، مهدی چناری، اسماعیل اسدی و حمید رضا نظریئ حاتم در بخش موسیقی و فاطمه حیدری، شکیبا کولیوند و محمد حسن مومنی در بخش کنشگررسانه و فضای مجازی تجلیل شد.

بر اساس آمارهای اعلام شده؛ استان همدان دارای ۶۰۰ هزار جمعیت جوان ۱۵ تا ۲۹ سال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مادستان خبرنگار افتخاری می‌پذیرد

آخرین اخبار