مادستان-removebg-preview

دکتر حاجی بابایی:

غزه نوک پیکان مبارزه جهان اسلام با آمریکا و رژیم صهیونیستی است

مادستان _ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غزه نوک پیکان مبارزه جهان اسلام با آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: ۷۵ سال از حمله رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین می‌گذرد.

به گزارش مادستان به نقل از خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه همدان در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در دارالمومنین همدان اظهار کرد: امروز روز قدس است مسئله اول جهان اسلام.

وی با بیان اینکه امروز، روز اسلامی و انسانی نگاه کردن است، افزود: روزی است که همه دنیا برای فلسطین و غزه به عنوان یک حکم انسانی برای همه کسانی که دین و دین اسلام ندارند، بیرون آمدند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: روز قدس، روز بین المللی است، هرسال اسلامی بود اما امروز روز قدس جهانی است، هر آنچه که امروز انجام می‌پذیرد یک رابطه انسانی و اسلامی است و یک هدف بزرگ اسلامی است.

وی عنوان کرد: یکی از مسائل مهم این است که دشمن می‌خواهد بین ملت بزرگ ایران، قدس، مقاومت، جهاد، سخنان امام، سخنان رهبر معظم انقلاب و قرآن و پیامش بین مردم جهان فاصله بیندازند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه غزه نوک پیکان مبارزه جهان اسلام با آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: از سال ۱۹۱۹ آن حرکت مذموم که توسط انگلیس شکل گرفت تا سال ۱۹۴۸ که تشکیل رژیم منحوس صهیونیستی است، ۷۵ سال از حمله رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل اخیرا پنج حمله سهمگین به فلسطین داشته و غزه ۳۸ سال مستعمره رژیم صهیونیستی بوده است، گفت: باید بدانیم داعش برای این تشکیل شد که ایران را هدف قرار دهد، تا در همدان، تهران، اصفهان و شیراز حاکم شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بررسی غزه از نظر امنیتی، اقتصادی  سیاسی و انسانی عنوان کرد: حمله حماس، طوفان الاقصی به رژیم صهیونیستی برای این بود که آمریکا نقشه داشت در آینده نه چندان دور فلسطین را از نقشه محو کند.

وی با اشاره به اینکه سربازانی که امروز در غزه می‌جنگند از جهان اسلام و ایران و عراق دفاع می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز اگر بخواهیم همدان را حفظ کنیم باید ۳هزار کیلومتر آن طرف‌تر برویم تا امنیت همدان را حفظ کنیم؛ آمریکا برای حفظ امنیت خود به خلیج فارس می‌آید.

حاجی‌بابایی با اشاره به مسئله اقتصادی، عنوان کرد: امروز ایستادگی ایران کمک می‌کند تا امنیت خود را حفظ کنیم و به خاطر این امنیت بین‌الملی که در منطقه ایجاد کرده‌‌ایم می‌توانیم نفت بفروشیم.

وی با بیان اینکه از نظر سیاسی اگر ما حرف اول را می‌زنیم به خاطر مقاومت و ایستادگی ما است، گفت: امروز دنیا اسلام را با حضرت زهرا (س) و حضرت علی(ع) می‌شناسد، مگر شهدای ما جز برای این به شهادت رسیدند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسلام، اسلام اهل بیت(ع) است نه اسلام عربستان؛ ایران سرفراز است و به داشتن تفکر شیعی افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه این همه شهید یک قطره در برابر اقیانوس حضرت علی(ع) نیست، گفت: در طول تاریخ بشریت، اهل بیت(ع) به این اندازه معروف نبودند؛ شهدا نام اهل بیت(ع) را به تمام خانه‌های عالم بردند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه مردم ما با شرف‌ترین و باحیثیت‌ترین ملت جهان هستند، ابراز کرد: امروز مردم حماسه بزرگی خلق کردند.

وی بیان کرد: ما مقاومت می‌کنیم و می‌ایستیم و تا آخرین قطره خون از اسلام حفاظت می‌کنیم و یک سر سوزن عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کشور رهبر دارد، نیروهای مسلح و برنامه دارد، عنوان کرد: حواسمان باشد هر تصمیمی که قرار است گرفته شود باید با اوامر رهبری انجام شود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی به دلایل گوناگون برای همیشه شکست خورد؛ ادعا می‌کرد سازمان اطلاعاتی من در دنیا حرف اول را می‌زند و نیروهای نظامیش همیشه اول است، اما چه شد؟ غزه‌ای که از همدان کوچک‌تر است او را در نوردید؛ رژیم صهیونیستی تمام شده و از بالا به پایین آمده و انتخابات آمریکا شروع شده است ما نباید اسیر بازی‌های رزیم صهیونیستی و آمریکا شویم.

حاجی‌بابایی بیان کرد: حواسمان باشد برخی با صداقت و یا بی صداقت کاری نکنند و ریشه این قضایا تضعیف رهبر معظم انقلاب، سپاه و نیروی امنیتی نباشد؛ مردم ما به گوش و به هوش باشند چراکه ما منتظریم هرچه رهبر بگوید و نظام تصمیم بگیرد همراه با رهبری باشیم.

وی ابراز کرد: رژیم صهیونیستی بیش از ۶ماه است که می‌جنگد و شکست خورده و به دنبال عقب‌نشینی و راه‌اندازی جنگ منطقه‌ای است اما ایران به دنبال این نیست، سیاست ایران بدون جنگ منطقه‌ای است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر کسی تقوا پیشه کند خدا به او فرقان می‌دهد، هرکس تقوا پیشه کند خدا راه خروج از فتنه‌ها را به او نشان می‌کند و خدا او را کفایت می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران پرقدرت و شرافتمند است، خاطرنشان کرد: مردم ایران، مردم متمدن و مسلمان هستند و دین خود را دوست دارند و این را نشان دادند، اما بعضی اوقات گله‌مند هستند و گله‌مندی، حق مردم است؛ هیچ قدرتی در دنیا برای جمهوری اسلامی بالاتر از رضایت عمومی مردم نیست چراکه مردم دلگرم می‌شوند و پای نظام می‌ایستند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه همه در نظام پای این ایستاده‌اند تا زنجیر تورم را باز کنند، ادامه داد: رهبری فرمودند همه پای کار آمدند، با تمام توان و پرقدرت کارهایی انجام شده ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بازنشسته داریم که کارهای آنها در حال انجام است، بحث کارگران را در دست انجام داریم و به دنبال رضایت عمومی هستیم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی فردی انقلابی بود و هرآنچه که داشت فدای نظام و انقلاب کرد، افزود: هرکس یک نفر را به نظام خوش‌بین کند انقلابی است؛ همه مسئولین باید کمک کنند چراکه ما یک نقطه مرکزی داریم و آن رضایت عمومی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یک مسئول در جمهوری اسلامی بداند یا نباید مسئولیت بپذیرد یا اگر می‌پذیرد باید زندگی خود را مانند مردم بداند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان گفت: پنج استان در کشور اتوبان دارد یکی از آنها استان همدان است؛ همه کمک کنند اتفاقات خوبی بیافتد، امسال سال مسکن است، در همدان باید ۳ هزار هکتار اضافه شود و زمین‌ها رایگان به مردم داده شود؛ امروز سالی است که مسکن برای مردم فراهم می‌شود.

حاجی‌بابایی با اشاره به ساخت مصلای همدان ابراز کرد: ساخت مصلای همدان جزء اولویت‌های ما است؛ سال گذشته ۱۰ میلیارد کمک کردیم و امسال هم کمک می‌کنیم تا یک مصلای آبرومند و درخور همدان بسازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مادستان خبرنگار افتخاری می‌پذیرد

آخرین اخبار