مادستان-removebg-preview

امام جمعه همدان:

عید باستانی جزو ارزش‌ها و هنجارهای ایران است

مادستان _ امام جمعه همدان با بیان اینکه از مصادیق تقوای اجتماعی، رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، ارزش‌ها و هنجارهای جامعه است، گفت: عید باستانی جزو ارزش‌ها و هنجارهای ایران است.

به گزارش مادستان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه همدان امروز با بیان اینکه از مصادیق تقوای اجتماعی، رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، ارزش‌ها و هنجارهای جامعه است، اظهار داشت: عید باستانی جزو ارزش‌ها و هنجارهای ایران است.

وی با اشاره به اینکه رعایت آداب، سنت‌ها و هنجارها به معنای احترام به یکدیگر و رعایت حق اجتماعی است، افزود: سلامت و قوام و دوام یک جامعه ناشی از حفظ ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی است.

امام جمعه همدان، گفت: در غرب برخی از هنجارهای الهی از جمله بنیان خانواده از دست رفته و منجر به بروز فساد شده است.

شعبانی با بیان اینکه دشمن قصد دارد وحدت را در جامعه از بین ببرد که باید مراقب باشیم، خاطرنشان کرد: ایجاد اختلاف در جامعه خلاف ارزش‌ها است.

وی با اشاره به اینکه حفظ ارزش‌های اصیل جامعه به نفع همه افراد با تفکرات و سلایق متفاوت است، بیان کرد: اگر مسئولی درباره حجاب صحبت می‌کند باید خود نیز به آن پایبند باشد تا در مردم اثر کند.

امام جمعه همدان بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر با زبان لین ‌و همراه با عقلانیت یکی از راه‌های حفظ ارزش‌ها است.

شعبانی با تأکید بر اینکه خیرین در راستای توسعه فعالیت قرآنی و حمایت از سند قرآنی ورود کنند، تصریح کرد: حرمت ماه رمضان توسط شهروندان و مسافران حفظ شود.

وی با اشاره بازشماری آرا حق قانونی افرادی بود که اعتراض داشتند، عنوان کرد: با بررسی‌ها در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نشد و سلامت این اتفاق بزرگ‌ سیاسی تایید شد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مادستان خبرنگار افتخاری می‌پذیرد

آخرین اخبار