مادستان-removebg-preview

توهین به رأی مردم قابل پذیرش نیست

آقای فلاحی از مردم حوزه انتخابیه همدان وفامنین عذرخواهی کنید!

مادستان _ بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی « ره » فرمودند ؛ (جمهوری اسلامی) نه یک کلام کمتر ، نه یک کلام بیشتر بر همین اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ، جمهوریت خود را از رای مردم و اسلامیت خود را از ولایت فقیه کسب می‌کند و این ترکیب موزون، شایسته و الهی رمز عزت و شکوه ماندگار و حرکت تاریخ ساز ملت ایران است ، و وقتی فرد یا افرادی در کشور از طریق فرآیند انتخابات و به واسطه آرای مردم دارای جایگاه یا سمتی می‌گردد ، یعنی پشتوانه رأی مردم را با خود همراه دارند.

بی شک  ممکن است انتقادات فراوانی به عملکرد فلان آقا یا خانم نماینده وجود داشته باشد اما این فرد یا افراد به پشتوانه رای مردم در آن کسوت قرار گرفتند و همچنان ارزش و اعتبار رأی مردم روی آن‌ها وجود دارد و اینکه فردی به هر دلیلی نتوانسته در رقابتی شیشه‌ای و شفاف همتراز نفرات برتر و اول پیش برود حق ندارد تهمت‌هایی ناروا را به مردم ، به رأی مردم ، به منتخبین مردم نسبت بدهد، آسیب‌زاست.

آقای فلاحی ورود به حیطه رأی مردم ، تفکیک و ارزش گذاری آراء و خود را تافته جدابافته از گردونه رقابت های انتخاباتی دیدن و با ادبیات کوچه و خیابانی عنوان #حلال و #حرام بر رأی مردم گذاردن توهین مستقیم و آشکار به مردم است ، به کار بردن کلماتی که بار معنایی منفی دارد بر فرآیندی که کشور بر آن نظارت می کند ، دستگاه های مختلف اجرایی و نظارتی و امنیتی آن را رصد می‌کنند، به باور مردم لطمات و صدماتی جبران ناپذیری را وارد می‌کند و آسیب‌هایی را برای کشور به همراه خواهد داشت ، این آسیب زدن قابل قبول نبوده و هیچ نفعی برای شهر ، استان و کشور ندارد، بلکه زیان آن قابل محاسبه نیست. و بدانید و آگاه باشید این زیان تنها در محدوده جغرافیایی همدان و فامنین قهاوند و جورقان نبوده و در تمام استان و کشور است.

آقای فلاحی هرکس می تواند از این سخن توهین آمیز شما به رأی مردم تفسیری را ارائه کند. فردی می گوید این هم از روحانیتی که قرار بود معلم اخلاق و تربیت اسلامی جامعه باشند ، پس مردم را فقط برای رأی دادن به خود می‌خواهند، پس موضوع، موضوع جریان سیاسی انتخابات است. دیگری می گوید آیا مردم مستحق چنین الفاظ کوچه‌خیابانی هستند ؟ چرا باید چنین اتفاقی بیفتد تا از این تعابیر استفاده کنند.

آقای فلاحی جامعه می بیند ، می‌خواند ومی گوید این فرد ملبس به لباس روحانیت با این  نوع ادبیات مدعی اخلاق اسلامی است …!؟ ، و این غیرقابل پذیرش نیست .

آقای فلاحی واکنشی که جنابعالی به آرای ماخوذه منتخبین مردم در حوزه انتخابیه همدان وفامنین نشان دادیده توهین به حدوداً ۱۱۰/۰۰۰نفر از همان جمهوریت و اسلامیت است که برای اصلح بودن جنابعالی حجت شرعی نداشتند ،  آیا چون این بخش از جامعه استدلال شرعی نداشتند، رأی شان حرام است ؟؟ آقای فلاحی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  میزان  پایین مشارکت شهروندان  یک دلیل و  عدم حضور چهره های سرشناس و معتبر و مردمی  دلیل دیگری بود که در دوره قبل از حوزه انتخابیه همدان وفامنین به مجلس راه یافتید ، اما دستاورد جنابعالی برای این حوزه چه بود ؟ عملکرد جنابعالی برای این مردم چه بود ؟ چه کسی جز مردم در این ۴سال گذشته متضرر شد؟

آقای فلاحی تمام این اعمال برای کشور ، برای ملت هزینه است. چند روز است که در این بخش شرایط ملتهب بوده و موضوع توهین شما به رأی مردم است. دشمنان و مخالفان ما می خواهند چنین اتفاقی رخ بدهد ، دشمن شادکن نباشید و از مردم عزیز ،آگاه ، و فرهنگمند حوزه انتخابیه همدان وفامنین #عذرخواهی_کنید

کیانی خبرنگار حوزه سیاسی مجلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مادستان خبرنگار افتخاری می‌پذیرد

آخرین اخبار