مادستان-removebg-preview

تحول در حوزه سلامت به مناسبت هفته دولت

افتتاح رادیوتراپی مرکز جامع سرطان در همدان

رادیوتراپی مرکز جامع سرطان همدان صبح امروز با حضور معاون وزیر بهداشت در هفته دولت افتتاح شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در این آیین با بیا اینکه خریداری دستگاه شتابدهنده توسط چند استان در حال پیگیری بود که به لطف خدا استان همدان در رأس قرار گرفت اظهار کرد: درصدد کلنگ زنی بیمارستان هزار تختخوابی در غرب کشور هستیم.

دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه اتفاقات مهمی در حوزه سلامت رقم می‌خورد به طوری که با صلابت و با قدرت، کارهای بزرگی در پیش است افزود: یکی از این رویکردهای مهم و اثرگذار، مرکز جامع سرطان است.

وی یادآور شد: کارگاه پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت استان فعال شده و اقدامات گسترده و وسیعی رقم خورده است.

استاندار همدان نیز اظهار کرد: دولت در پیشانی و نوک مقابله با ویروس کرونا کار خود را آغاز کرد در حوزه درمان اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در حال انجام است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با تاکید بر اینکه مرکز جامع سرطان و بیمارستان اکباتان ۱۴ سال بلاتکلیف بود ادامه داد: ۴۵۰ میلیارد برای مرکز جامع دیده شد و ۹ پروژه دیگر هم اضافه شد و دولت اهتمام دارد که تا پایان دولت آنها را تکمیل کند.

وی با اشاره به اقدامات مهمی که در سطح استان در حال انجام است گفت: در حوزه سلامت باید گواهی دهم که زمین ۱۴۵ متری از استانداری در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت اگرچه بیمارستان اکباتان با حضور ریاست جمهور افتتاح می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مادستان خبرنگار افتخاری می‌پذیرد

آخرین اخبار