حاصل اقدام شورای شهر مدعی انقلابی = شهری وامانده در مدیریتی برزخی

عاملان ایجاد مدیریت برزخی شهر پاسخگو باشند

ماهیت شهر بی صبرانه در انتظار قرارگیری در جایگاه تعریف شده خود است. این مهم تایید شهردار معرفی شده به وزارت کشور را می طلبد.

اما با گفت و شنود هایی که این روزها در میان اعضای شورا رد وبدل می شود گویی این فرایند در مسیری قرار نگرفته است که محاسبه کرده بودند.

وضعیت به گونه ای است که عضوی از شورا بنابر آنچه در رسانه ای مطرح کرده است،‌ فضای موجود را برزخ مدیریت شهری نام نهاده است ورییس شورا نیز گفته است طبیعی است که سرپرست در باب اقدامات مهم تعهدی برای خود ایجاد نکند و دیگر عضو نیز بی انگیزگی شهردار فعلی وامضا نکردن پرونده ها را ناشی از آن می داند که به سرپرست فعلی قول شهردار شدن داده شد اما در عمل اتفاق نیفتاد و عضوی دیگر نیزمی گوید من که به سرپرست فعلی رای ندادم و بنابراین آن ها که رای داده اند باید در قیامت پاسخگو باشند و جبران خسارت کنند.

اما در اینخصو ص می توان تامل کرد که :

نقش منفعلانه و آسیب رسان شورای شهر همدان در پی نخستین آزمون (انتخاب شهردارو سرپرست شهرداری)

آنطورکه شواهد و گفته ها نشان می دهد شورای شهر نتوانست در نخستین آزمون خود که همان انتخاب شهردارو سرپرست وی باشد به درستی عمل کند و هم اکنون نیز یکدیگر را متهم به وجود آوردن وضع موجود می کنند. اما خود می دانند که شورا به تمامی  باید پاسخگوی وضع موجود که از آن تعبیر به برزخ می کنند، باشد و دنبال مقصر نباشند و هر چه سریعتر بی آنکه در پی این باشند چه کسی به که رای داده است تدبیری اندیشیده شود.

خروج از نسخه موبایل