مادستان-removebg-preview

۲ زندانی جرائم غیر عمد با کمک استاندار همدان آزاد شدند

مادستان _ مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۲ زندانی جرائم غیر عمد این استان با کمک یک میلیارد ریالی "علیرضا قاسمی فرزاد" استاندار همدان آزاد شدند.

یدالله روحانی منش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

وی اضافه کرد: سرپرست یک خانواده به علت ناتوانی در پرداخت اجاره بها از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: زندانیان زیر ۵۰۰ میلیون ریال بدهی با تسریع در تشکیل پرونده و پیگیری امور مربوطه، در کمتر از یکماه از زندان آزاد می شوند و اجازه نمی دهیم این طیف از مددجویان بیش از یک ماه در زندان بمانند.

روحانی منش ادامه داد: همچنین بانک صادرات با کمک یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی در آزادی هفت زندانی جرائم غیر عمد این استان مشارکت کرد.

وی یادآوری کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می شود.

روحانی منش اضافه کرد: شماره حساب های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک های شهروندان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مادستان خبرنگار افتخاری می‌پذیرد

آخرین اخبار