مادستان-removebg-preview

دکتر حاجی بابایی:

با همکاری مجلس و دولت قیمت ارز کنترل می‌شود

مادستان _ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به همکاری دولت و مجلس برای کنترل بازار ارز، گفت:با تلاش‌های دولت و مجلس خوشبختانه قیمت ارز سیر نزولی گرفته است.

به گزارش مادستان دکتر حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با اشاره به کاهش سیر نزولی قیمت ارز، گفت: با تلاش‌های دولت و مجلس خوشبختانه قیمت ارز سیر نزولی گرفته است. ما در دو جلسه که با حضور رئیس مجلس، کمیسیون اقتصادی، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برگزار شد موضوع ساماندهی بازار ارز را بررسی و‌مورد گفتگو قرار دادیم.

وی اظهار کرد: در این جلسات بحث و گفتگو شد و مجلس دیدگاه خود را بیان کرد و قرار است با همکاری دو جانبه دولت به سمتی برویم که قیمت ارز کنترل شود و از تمام امکانات لازم برای رسیدن به این مهم استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳تاکید کرد: در این رابطه هر کمکی که لازم باشد مجلس از دولت  انجام خواهد داد. انصافا دولت نیز تلاش فراوانی در این رابطه انجام داده است.

وی با اشاره به گزارشات دولت در مورد بازار ارز و سایر کالا‌ها گفت: ما گزارشات را از دولت می‌گیریم و نسبت به آن به دولت تذکرات لازم را می‌دهیم. دولت برای کنترل تورم و گرانی‌ها تلاش می‌کند و باید این تلاش‌ها بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مادستان خبرنگار افتخاری می‌پذیرد

آخرین اخبار