مادستان-removebg-preview

پایگاه سوم شکاری همدان، قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است

مادستان _ امیر سرتیپ خلبان واحدی در جمع کارکنان پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه همدان گفت: پایگاه شکاری شهید نوژه، قلب تپنده رزمی و عملیاتی نیروی هوایی ارتش است.

به گزارش مادستان به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه همدان با اعلام مطلب فوق افزود: هر یک از فرماندهان ولایی و انقلابی ما نگین زینت بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و کارنامه درخشان این عزیزان نیاز به توصیف و تعریف ندارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه قلب تپنده رزمی و عملیاتی پایگاه های نیروی هوایی ارتش، پایگاه مقتدر و دلاور شهید محمد نوژه همدان است، گفت: نیروی هوایی ارتش تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته تا نیرویی در تراز انقلاب اسلامی در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) باشد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان نیز در این مراسم ضمن اشاره به سخنان فرماندهی نهاجا، یادآور شد: آنچه که در جمع ارتشیان غیور و سرافراز می بینم چیزی جز جهاد، اخلاص، عمل و تلاش شبانه روزی نیست، امروز کشور و میهن عزیزمان به همت و توانمندی های نیروی های مسلح در اوج عزت، اقتدار، بالندگی و بازدارندگی است.

استاندار همدان در ادامه خاطرنشان کرد: تیزپروازان ما همیشه در همه جا و در هر زمان، حافظ امنیت و استقلال ملت عزیزمان بوده و هستند.

امیر سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی، فرمانده اسبق پایگاه شکاری شهید نوژه نیز در این مراسم گفت: خداوند متعال را سپاسگزار و شاکر هستم که توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بنده عنایت داشته، اقدامات عملیاتی رزمی و عملیاتی پایگاه استراتژیک خلبان شهید محمد نوژه بر همگان آشکار است و این اقتدار و توان از افتخارات نیروی هوایی ارتش است.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی کرمی به سمت فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید محمد نوژه و ارشد نظامی ارتش در استان همدان منصوب و از خدمات و تلاش های سرتیپ خلبان پرویز مرادبکی تجلیل و تقدیر شد.

لازم به ذکر است، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در ادامه، از بخش های مختلف این پایگاه استراتژیک بازدید و توانمندی‌های رزمی و عملیاتی این یگان شکاری را ارزیابی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مادستان خبرنگار افتخاری می‌پذیرد

آخرین اخبار