مادستان-removebg-preview

تعیین هزار و ۳۴۹ شعبه اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در همدان

مادستان _ یک هزار و ۳۴۹ شعبه اخذ رای در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در همدان تعیین شده که شامل ۶۳۴ شعبه در شهرها و ۷۱۵ شعبه در روستاها هستند که از این تعداد یک هزار و سه شعبه ثابت و ۳۴۶ شعبه سیار است.

به گزارش مادستان به نقل از ایرنا، ۳۷۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، ۲۲۰ شعبه در ملایر، ۱۵۱ شعبه در نهاوند، ۱۱۲ شعبه در اسدآباد، ۲۶۱ شعبه در بهار و کبودرآهنگ، ۱۰۴ شعبه در تویسرکان، ۱۲۶ شعبه در رزن و درگزین پیش بینش شده است.

حوزه انتخابیه همدان و فامنین دارای چهار حوزه فرعی شامل همدان، شراء فامنین و پیشخور است و ۳۲۲ شعبه ثابت و ۵۳ شعبه سیار همچنین ۲۴۸ شعبه در مناطق شهری و ۱۲۷ شعبه در روستاها در انتخابات مجلس دوزادهم دایر می شود.

حوزه انتخابیه ملایر با ۲۲۰ شعبه دارای چهار حوزه فرعی ملایر، جوکار، زند و سامن است و برای این حوزه انتخابیه نیز ۱۴۷ شعبه ثابت و ۷۳ شعبه سیار پیش بینی شده و ۱۰۹ شعبه در شهرها و ۱۱۱ شعبه در روستاها دایر می شود.

۱۵۱ شعبه برای نهاوند با چهار حوزه فرعی نهاوند، زرین دشت، خزل و گیان در انتخابات پیش رو دار می شود که سهم شهرها ۶۸ و مناطق روستایی ۸۳ شعبه اخذ رای است همچنین شمار شعب ثابت ۹۶ و سیار ۵۵ شعبه می شود.

شهرستان اسدآباد با ۲ حوزه فرعی اسداباد و پیرسلمان ۱۱۲ شعبه اخذ رای دارد که ۷۶ شعبه ثابت و ۳۶ شعبه سیار است در عین حال ۶۸ شعبه در مناطق شهری و ۸۳ شعبه در مناطق روستایی دایر می شود.

حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ دارای ۶ حوزه فرعی کبودرآهنگ، گل تپه، شیرین سو، بهار، لالجین و صالح آباد دارای ۲۶۱ شعبه اخذ رای است که شامل ۱۹۸ شعبه ثابت، ۶۳ شعبه سیار همچنین ۷۳ شعبه شهری و ۱۸۸ شعبه در مناطق روستایی است.

۱۰۴ شعبه شامل ۷۰ شعبه ثابت و ۳۴ شعبه سیار برای حوزه انتخابیه تویسرکان با ۲ حوزه فرعی تویسرکان و قلقل رود در نظر گرفته شده که سهم مناطق شهری ۴۵ و مناطق روستایی ۵۹ شعبه است.

حوزه انتخابیه رزن و درگزین برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۲۶ شعبه شامل ۹۴ ثابت و ۳۲ سیار پیش بینی کرده که در این حوزه انتخابیه با پنج حوزه فرعی رزن، سرد رود، بغراطی، درگزین و شاهنرجین ۲۹ شعبه در مناطق شهر و ۹۷ شعبه در مناطق روستایی دایر می شود.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

استان همدان با حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه، ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مادستان خبرنگار افتخاری می‌پذیرد

آخرین اخبار