مادستان-removebg-preview

۸۰ نقطه شهری و روستایی استان همدان میزبان راهپیمایی ۲۲ بهمن

مادستان _ مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۸۰ نقطه شهری و روستایی استان همدان با حضور پر شور مردم دارالمومنین برگزار می‌شود.

به گزارش مادستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر همدان ساعت ۹:۳۰ با تجمع مردمی در میدان امامزاده عبدالله آغاز می‌شود و ساعت ۱۰ با حرکت در مسیر بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی و میدان امام خمینی(ره) ادامه دارد.

حجت الاسلام فاضلیان افزود: سخنران ویژه این مراسم عباسعلی کدخدایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حقوقدان شورای نگهبان ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی(ره) پیش بینی شده است.

او از تدارک ۲۵ ایستگاه فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و تأکید کرد: اجرای سرود‌های انقلابی، مسابقات نقاشی و سرگرمی، حرکات نمایشی و ورزشی، توزیع اقلام فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن با هدف ایجاد شادی و نشاط بین مردم است.

قاضلیان از عموم اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایی و انقلابی همدان دعوت کرد تا بار دیگر با شرکت گسترده در این راهپیمایی مهم، ارادت و علاقه خود را به نظام اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و نیز تجدید بیعت با رهبری ابراز کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان حضور باشکوه دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مقدمه‌ای برای حضور پرشور در انتخابات دانست و گفت: در پایان سه شهرستان نمونه و برتر در اجرای برنامه‌ها تجلیل و سه کمیته برنده نهایی برنامه‌های دهه فجر شناخته می‌شوند.

این مسئول گفت: حدود ۱۲ هزار برنامه از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی و مردمی که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در مناطق مختلف استان در حال اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مادستان خبرنگار افتخاری می‌پذیرد

آخرین اخبار