مادستان-removebg-preview

تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران کبدی استان همدان

مادستان _ به‌مناسبت بزرگداشت مقام مادر و روز زن آیین تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران کبدی کار همدانی، توسط هییت کبدی استان همدان انجام شد

به گزاش مادستان : در این مراسم که با حضور دکتر حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان،علی حقیقی مدیر کل ورزش و جوانان همدان و مسعود پورصالحی ریاست هییت کبدی استان برگزار شد و از مادران و همسران کبدی کاران همدانی و همچنین بانوان مسئول این هییت تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

دکتر حمیدرضا حاجی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات گرانقدر بانوان ورزشکار و همچنین مادران و همسران ورزشکار به اهمیت جایگاه زن در جامعه بخصوص امر ورزش و سلامت پرداختند. ایشان با اشاره به این موضوع که ظرفیت های استان همدان بسیار بالاست اما باید این ظرفیت ها به تحقق برسند افزودند: در بعضی از زمینه ها زحمات بسیاری کشیده شده است و ما امروز توانسته ایم جایگاه خوبی را در کشور داشته باشیم و باید در دیگر زمینه نیز این مهم اتفاق بی افتد. امروز در بحث زیرساخت های ورزشی کار های بزرگی در استان صورت گرفته است و به جرأت می‌توان گفت جزو استان های برتر در زمینه سرانه ورزشی هستیم.

همجنین علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از زحمات بانوان فعال و شاغل در حوزه ورزش و جوانان گفت:به لطف خدا و حمایت مسئولان و تلاشی همکاران بنده در هیئت ها داشتند امروز ما روند مناسبی را در همه حوزه ها شاهد هستیم و این مهم با تلاش دوستان و همکاران اتفاق افتاده است و مطمئنا این روند ادامه دار خواهد بود.

در پایان این مراسم از مادران و همسران ورزشکاران و بانوان کبدی کار همدانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مادستان خبرنگار افتخاری می‌پذیرد

آخرین اخبار