مادستان-removebg-preview

عزم جدی برای حضوری پررنگ در نمایشگاه گردشگری

مادستان _ استاندار همدان گفت: کمبود منابع آبی و محدودیت های موجود در زمینه توسعه کشاورزی و صنعتی موجب شده تا ناگزیر برای حرکت به سمت اقتصاد گردشگری باشیم.

به گزارش مادستان به نقل از خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در نشست هماهنگی حضور همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، گفت: باید با یک شیب مناسب به سمت اقتصاد گردشگری در استان حرکت و ظرفیت های موجود در این بخش به شکل بهتری برای توسعه همدان استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در همدان در ادامه گفت: وجود جاذبه‌های تاریخی،گردشگری و طبیعی بی‌مانند در استان و شهرهای جهانی ملایر و لالجین ظرفیت بسیار خوبی جذب برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم کرده که نباید از آن غافل شد.

استاندار همدان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در مسیر توسعه‌ی گردشگری و صنایع دستی، حفظ میراث‌فرهنگی تمام ظرفیت خود را به‌کار گیرند.

وی با بیان اینکه همدان باید در نمایشگاه بین المللی گردشگری حضوری قدرتمند داشته باشد، تاکید کرد: حضور تیم رسانه‌ای قوی در نمایشگاه گردشگری جهت پوشش اخبار استان، در دستور کار باشد.

قاسمی فرزاد گفت: در نمایشگاه امسال برای معرفی هرچه بیشتر دستاوردها و ظرفیت‌های استان من‌جمله: هنرصنعت فرش، شهرهای جهانی و جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و طبیعی تلاش شود.

وی در ادامه به سفر سه روزه اخیر خود و هیات تجاری و اقتصادی استان بخارای ازبکستان اشاره کرد و افزود: کشور ازبکستان در آغاز مسیر توسعه است و به محصولات تولیدی استان همدان نیاز دارد

قاسمی فرزاد گفت:در سفر به کشور ازبکستان توافقات قابل توجهی در حوزه‌های اقتصادی، تجاری و بازرگانی انجام شد که امیدواریم منجر به اتفاقات خوبی برای استان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مادستان خبرنگار افتخاری می‌پذیرد

آخرین اخبار