مادستان-removebg-preview

رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر همدان در اظهاراتی سخیف عنوان کرد: کسانی که در انتخابات شورا رای نیاوردند، دزد هستند

به گزارش خبرنگار مادستان نیوز، امروز توفیق پیدا کردم بعد از مدتی که از آغاز شورای ششم می گذرد در صحن علنی شورا که در روزهای یکشنبه و سه شنبه برگزار می شود، حضور پیدا کنم.

در میان مباحث عضوی از شورا خطاب به رییس کمیسیون نظارت عنوان کرد: جناب کرباسیان بر این موضوع نظارت کنید که چرا همچنان تهاتر با توجه به اینکه دیگر نباید در شهرداری اتفاق بیفتد همچنان در جریان است و شرح داد که اکنون به چه صورت اقدام به تهاتر می کنند.

از آنجاییکه که دیگر خواندن گزارش های بلند از حوصله شهروندان خارج است، فتوتیتری را با همین موضوع به صورت آنلاین مبنی بر همین موضوع و خطاب به رییس کمیسیون نظارت شورا در شبکه اجتماعی رسانه قرار دادم.

چنددقیقه از این اتفاق نگذشت که جلسه به پایان رسید و مسوول کمیسیون حقوقی و نظارت شاکی از این موضوع که چرا این گفته عنوان شده در صحن علنی را در شبکه اجتماعی قرار داده ام به بنده و مدیر مسوول رسانه  در حضور رییس شورا و چند فرد دیگر اهانت کرده و در دیالوگی کوتاه خطاب به بنده در زمانی ۳ دقیقه ای لب به گفتن مطالب ذیل گشود:

  •  شما مریض هستید چرا این را منتشر کرده اید
  • دزدها در انتخابات رای نیاوردند
  • دزد هزینه میلیاردی کرده است و رای نیاورده است
  • دیگر هر کسی را (خبرنگاری را) به جلسات شورا دعوت نکنید(خطاب به مسوول روابط عمومی شورا)

نکته نخست: با توجه به صحبت های مطرح شده از سوی ایشان از آنجاییکه رییس کمیسیون حقوقی است و قدر مسلم می داند که هر حرفی را نباید به راحتی بر زبان آورد پس قطعا باید مدارکی دال بر اینکه کسانیکه رای نیاورده اند در انتخابات شورا دزد هستند ارائه کند که اگر انجام ندهد خود مجرم است.

دوم: وی به استناد کدام ماده قانونی از مسوول روابط عمومی می خواهد که خبرنگار را به جلسه شورا دعوت نکند و ایشان هنوز نمی داند که از منظر قانونی حضور خبرنگار منعی ندارد مگر جلسات غیرعلنی باشد و آن هم از قبل اعلام شود و اینکه چطور رییس کمیسیون حقوقی است که این مهم را نمی داند.  برای رسیدگی  اهانت وارده به  خبرنگار رسانه در انجمن صنفی مدیران رسانه طرح موضوع خواهد شد.

سوم: به کدام حق به خود اجازه داده است که به خبرنگار اهانت کرده و وی و مسوول رسانه شاغل در آن را مریض بخواند؟ اینکه وظایفش به وی یادآوری می شود دیگر ناراحت شدن ندارد! از ایشان در مورد اتفاقات شورا پرسش  می کنی می گوید من مصاحبه نمی کنم و هر سه ماه گزارش می دهم. این چگونه شفافیتی است؟ حال با این اوصاف ایشان ما را مریض می خواند که چرا پیگیر امور شورا هستیم و یا کمیسیون ایشان!

چهارم: اکنون هیات نظارت بر انتخابات و دادستان محترم به مقوله ورود پیدا کنند که آیا کسانیکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی تایید صلاحیت شده اند آیا دزد هستند و  هیات نظارت دزدان را تایید صلاحیت کرده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مادستان خبرنگار افتخاری می‌پذیرد

آخرین اخبار