تزریق ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به استان همدان

به گزارش مادستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه امروز و فردا ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه به استان تزریق می‌شود، افزود: مجموعه اعتبارات عمرانی و تملک دارایی استان همدان، هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان است که ۴۴ درصد محقق شده است.
تورج الوانیان، اعتبارات هزینه‌ای و جاری استان را ۸۸۶ میلیارد تومان با ۱۰۴ درصد تخصیص اعلام کرد.
انتقال اداره کل میراث فرهنگی از محل باغ نظری به همسایگی اداره استاندارد و واگذاری و یا فروش ساختمان اداره تعاون در قالب مولد سازی مطرح و مقرر شد زودتر تعیین تکلیف شود.
همچنین اعلام شد از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت برای بهسازی روستا‌ها لایروبی قنوات و کانال‌های آبیاری، ساخت و اصلاح شبکه آب آشامیدنی شهری و روستایی، سالن ورزش باستانی بین المللی همدان و مصلای مریانج ۱۷۰ میلیارد تومان اختصاص یابد.
استاندار همدان هم در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان گفت: برای سال جدید باید برای جذب اعتبارات سفر توان مضاعف گذاشت.
علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه یکسال از برنامه توسعه سه ساله استان گذشته است، گفت: لازم است همه دستگاه‌ها یک باز نگری اساسی در تصمیم گیری‌ها داشته باشند تا حرکت شتابان کند نشود.

خروج از نسخه موبایل